PDA

View Full Version : Top 5 Stats


Doc
03-09-2009, 06:14 PM
Do you know who the top 5 posters are? How about the top 5 forums?

I added a hack which will show you that and more. It is on the index page of the forums, just above who's online. Click the NCT Logo for a quick way to the index page.

My question for you all, do you see the stats in the top 5 box? At first all I saw was 'Loading' and they never did load. I clicked on top 5 near the upper left corner of the box, and clicked view more. This populated the stats and they have shown up ever since.

What do you see? Stats or loading ...or nothing?

***Note: This is the only one of my forums where I am NOT one of the top 5 posteres. :eek:

Maverick2272
03-09-2009, 06:21 PM
Yea, it said loading for me as well. Then when I click on more it said I did not have permission. Then I was logged out. I logged back in, and can see it now. I am guessing it is just a matter of everyone logging off, clearing cookies, and logging back in to see the updated info.

Adillo303
03-09-2009, 06:24 PM
I saw it there all day.

I thought the database was indexing.

I did as you said, it id as you said it would.

Great job Doc, Nice addition.

Andy C

lilylove
03-09-2009, 06:24 PM
That's pretty coool!!!

Maverick2272
03-09-2009, 06:26 PM
That is cool to see!

TexasGirl
03-09-2009, 07:06 PM
I see it all just fine. Nice accessory!! I like that!

PieSusan
03-09-2009, 07:20 PM
It says loading, Doc and I have to click on it to see the information. I will probably have to do what Maverick suggested and it is not that big a deal either way. I love how we have so many recipes today!!! Woo hoo!!

Thanks, Doc for making this such a pleasant place to visit. :-)

Mama
03-09-2009, 08:01 PM
I had to log out and then log back in too but it works now. That's pretty kewl!

Keltin
03-09-2009, 08:12 PM
Says loading here too. I can't see it. Tried IE7 and Chrome. Tried clearing cookies in both. No dice. I'll try FireFox next.

TexasGirl
03-09-2009, 08:15 PM
Keltin I use Chrome also. I wonder why you are having trouble.

Mama
03-09-2009, 08:15 PM
After you log out and then log back in, click Top 5 stats and then click on view more.

Maverick2272
03-09-2009, 08:17 PM
Shhhh Stacy, we are playing with him don't tell him!!:whistling:

Jusssst kidding!!:yum:

Keltin
03-09-2009, 08:20 PM
I tried that, but I get an authorizatrion page????

http://i44.tinypic.com/5f3od1.jpg

TexasGirl
03-09-2009, 08:20 PM
ooooohhhhhhhhhhhhh,lol

Keltin
03-09-2009, 08:26 PM
This is a new PC I recently had built. I may not have several plug-ins installed that might help this out?

Mama
03-09-2009, 08:28 PM
If you look in the upper right hand corner of that page...just log in again on that page.

Keltin
03-09-2009, 08:34 PM
If you look in the upper right hand corner of that page...just log in again on that page.

:doh: :pat::pat::pat:

I didn't even notice it had logged me out when I did that. It seems to be working now that I logged in that way. Sheesh!

Thanks Mama!!

http://i43.tinypic.com/3535euf.jpg

Maverick2272
03-09-2009, 08:36 PM
Yup, what you got Keltin is exactly what I got. And once I logged back in it worked fine for me too!

Mama
03-09-2009, 08:48 PM
:doh: :pat::pat::pat:

I didn't even notice it had logged me out when I did that. It seems to be working now that I logged in that way. Sheesh!

Thanks Mama!!



That's what Mama's are for. :smile:

Keltin
03-09-2009, 08:54 PM
That's what Mama's are for. :smile:

Yes Ma'am!! :kiss: :kiss: :kiss:

Maverick2272
03-09-2009, 11:55 PM
Um... gotta add that I went to the main page again, and again (even though I had not logged out from last time) it said loading. So, I had to log back in to see em. Maybe tomorrow it will clear itself up for me!

Calicolady
03-10-2009, 09:12 AM
Mine worked fine thanks to Mav's instructions and logging back in without having logged out in the first place.
When you click on Top Stats it requires you to log in even though you're already logged in.

Maverick2272
03-11-2009, 05:52 AM
Yup, still does that to me as well. Each time I log in, if I want to view em it makes me log in again, LOL! Like, hey! You can't see these unless I really really know who you are!

It's giving me the Evil Monkey Eye I tell ya! Never realized just how creepy that was until now...Muahaha

Keltin
03-12-2009, 12:21 AM
Yup, still does that to me as well. Each time I log in, if I want to view em it makes me log in again, LOL! Like, hey! You can't see these unless I really really know who you are!

It's giving me the Evil Monkey Eye I tell ya! Never realized just how creepy that was until now...Muahaha


Me too. It requires a redo every time I come back.

Mama
03-12-2009, 12:41 AM
I just don't log out. I just close the browser. When I come back I just have to click on "Top 5 Stats" and then "view more" and all the stats pop back up. Works for me.

Maverick2272
03-12-2009, 12:45 AM
It is when we click on the View More that we get made to log back in, weird of it to do that. But yea, it is most likely because I use FF and clear all cookies and private data when I exit. If I saved the cookies and private data I would probably be able to do what you do as well.

Keltin
03-12-2009, 01:10 AM
I use IE7 and my cookies are presistent. And it still happens to me. I've got other problems as well such as my custom title won't show in my edit profile options. It's weird.

Mama
03-12-2009, 01:25 AM
I use FF. My custom title won't work either.

Maverick2272
03-12-2009, 01:36 AM
I told ya both before, that is just because we are messing with you two...
:yum::respect:

Mama
03-12-2009, 01:37 AM
It's cuz we're from the south...ain't it?

Keltin
03-12-2009, 01:38 AM
It's cuz we're from the south...ain't it?


I knew it, I knew it, I KNEW IT!!! Break out the cheese grits Mama, they ain't gettin' none! :yum:

Maverick2272
03-12-2009, 01:38 AM
Yup, I envy people from the South!

Mama
03-12-2009, 01:42 AM
I knew it, I knew it, I KNEW IT!!! Break out the cheese grits Mama, they ain't gettin' none! :yum:

We ain't gunna be sharin' nuttin' with dem damn yankees! Git the gun boy!

Maverick2272
03-12-2009, 01:43 AM
Oh the cheese grits ya'll can have, LOL!!

Keltin
03-12-2009, 01:48 AM
We ain't gunna be sharin' nuttin' with dem damn yankees! Git the gun boy!


Should I git the squirrel gun, the deer gun, or the Yankee gun???? :yum:

Mama
03-12-2009, 01:51 AM
Should I git the squirrel gun, the deer gun, or the Yankee gun???? :yum:

I think we're gunna need the Yankee gun fer this 'in.....

Maverick2272
03-12-2009, 01:54 AM
Yer gonna need a reall big one, that's for sure, LOL!

Keltin
03-12-2009, 01:57 AM
I think we're gunna need the Yankee gun fer this 'in.....


Ok, just got Bubba outta bed, so the gun is ready!!!

http://i39.tinypic.com/oprzmv.jpg

Fisher's Mom
03-12-2009, 01:59 AM
Ok, just got Bubba outta bed, so the gun is ready!!!

http://i39.tinypic.com/oprzmv.jpgHey, that's my Uncle!

Mama
03-12-2009, 02:00 AM
I think we got 'em runnin' skeart now......

Maverick2272
03-12-2009, 02:00 AM
That's it? That's all yer bringing with ya??:twak:

Don't underestimate us Yankees!:lol:

Keltin
03-12-2009, 02:02 AM
That's it? That's all yer bringing with ya??:twak:

Don't underestimate us Yankees!:lol:

Yeah, but we got five of those, a crate of ammo, 15 bloodhounds, and 12 gallons of moonshine! Be scared!

Mama
03-12-2009, 02:03 AM
FM's here now....we got ya outnummered....

Fisher's Mom
03-12-2009, 02:04 AM
You better be scared, Mav.....can't you hear the banjo music?

Maverick2272
03-12-2009, 02:05 AM
That's OK, Buzz has my back with Puff... a cargo plane with a Howitzer and four synchronized Gatling guns mounted on it..

Buzz.... hey Buzz.... man where'd he go now??

Maverick2272
03-12-2009, 02:06 AM
You better be scared, Mav.....can't you hear the banjo music?

Nope, soon as this started I turned up Kid Rock - Hillbilly Stomp!
:yum::yum:

Mama
03-12-2009, 02:06 AM
Yeeeeeeeee Hawwwwwwwwwwww!!!




http://www.uselessgraphics.com/hn.gif

Keltin
03-12-2009, 02:07 AM
That's OK, Buzz has my back with Puff... a cargo plane with a Howitzer and four synchronized Gatling guns mounted on it..

Buzz.... hey Buzz.... man where'd he go now??

EVERYONE runs when they hear the Banjo Music. Didn't you know? No? Then you're already too close!!! :yum:

Fisher's Mom
03-12-2009, 02:08 AM
Do I hear a pig squeal???

Maverick2272
03-12-2009, 02:09 AM
Do I hear a pig squeal???

Did she just call me fat??:cry:

:yum:

Fisher's Mom
03-12-2009, 02:10 AM
Have you never seen Deliverance, Mav???? Jeez

Mama
03-12-2009, 02:12 AM
What do you expect from a yankee?

Fisher's Mom
03-12-2009, 02:14 AM
What do you expect from a yankee?:yum::yum: So true!

Keltin
03-12-2009, 02:14 AM
Did she just call me fat??:cry:

:yum:

Noooooooooo, not at all!!!!!


She said you have a purty mouth!!!!! :yum::yum::yum::yum:

Keltin
03-12-2009, 02:15 AM
What do you expect from a yankee?

:yum::yum::yum::yum::yum:

Maverick2272
03-12-2009, 02:19 AM
I have never been able to watch Deliverance all the way through....
:sick:

K, mounted up and ready to go!:horsepoop-1:

Oh wait, for someone that won't watch Deliverance.... that didn't come out right at all!!

Keltin
03-12-2009, 02:23 AM
K, mounted up and ready to go!:horsepoop-1:

Oh wait, for someone that won't watch Deliverance.... that didn't come out right at all!!

:yum::yum::yum::yum::yum::yum:

Mama
03-12-2009, 02:24 AM
I have never been able to watch Deliverance all the way through....
:sick:

K, mounted up and ready to go!:horsepoop-1:

Oh wait, for someone that won't watch Deliverance.... that didn't come out right at all!!

:yum::yum::yum::yum:

Mama
03-12-2009, 02:27 AM
Boy, did we ever hijack this thread! :lol:

Maverick2272
03-12-2009, 02:27 AM
You do realize that Doc is gonna kill us when he sees what we did to his thread??
:yum:

Mama
03-12-2009, 02:29 AM
He's the one that said "post often"...he did say what to post...

Keltin
03-12-2009, 02:31 AM
You do realize that Doc is gonna kill us when he sees what we did to his thread??
:yum:

Oops, you're right! Time to activate my cloak! :ninja:

lilylove
03-12-2009, 12:16 PM
you guys!!!! What fun to wake up too!!!

Lefty
03-12-2009, 12:34 PM
I got Mav's back, and I'm bringin along my little friend.

http://www.netcookingtalk.com/forums/picture.php?albumid=7&pictureid=250

Mama
03-12-2009, 01:38 PM
He started it....

lilylove
03-12-2009, 01:40 PM
Do you all need a "time out"?

BamsBBQ
03-12-2009, 01:53 PM
Do I hear a pig squeal???

Drew: Goddamn, you play a mean banjo.

Mountain Man: I bet you can squeal like a pig. Weeeeeeee!
Bobby: Weee!
Mountain Man: Weeeeeeee!
Bobby: Weee!

Lefty
03-12-2009, 02:45 PM
Do you all need a "time out"?
Bring it dont sing it. :whistling::mrgreen::moon::poke::tongue:

PieSusan
03-12-2009, 02:57 PM
That is just sick!

Maverick2272
03-12-2009, 03:07 PM
"Say hello to my little friend!"

Keltin
03-12-2009, 04:21 PM
It is when we click on the View More that we get made to log back in, weird of it to do that. But yea, it is most likely because I use FF and clear all cookies and private data when I exit. If I saved the cookies and private data I would probably be able to do what you do as well.

I figured it out, at least why it was happening to me. I use IE7 and CCleaner to clear my cookies and temp files. CCleaner allows you to select which cookies to keep, and I had saved the netcookingtalk.com cookie so that I wouldn’t have to login every time.

I can’t see the stats on the first page, and when I hit More, I have to login in again. Turns out, that particular login uses a different cookie titled www.netcookingtalk.com (http://www.netcookingtalk.com) – notice it is different than just netcookingtalk.com (no preceding www).

Now that I have saved both NCT cookies, I can just hit more and the stats will display without requiring a login.

Maverick2272
03-12-2009, 04:27 PM
Cool!

Mama
03-12-2009, 04:50 PM
I figured it out, at least why it was happening to me. I use IE7 and CCleaner to clear my cookies and temp files. CCleaner allows you to select which cookies to keep, and I had saved the nettcooktalk.com cookie so that I wouldn’t have to login every time.

I can’t see the stats on the first page, and when I hit More, I have to login in again. Turns out, that particular login uses a different cookie titled www.netcooking.com (http://www.netcooking.com) – notice it is different than just netcookingtalk.com (no preceding www).

Now that I have saved both NCT cookies, I can just hit more and the stats will display without requiring a login.

Way to get the thread back on topic! Good for you Keltin!

Keltin
03-12-2009, 04:53 PM
Way to get the thread back on topic! Good for you Keltin!


Imagine that! I actually made a post that came BACK to topic. Who'd have thunk it?!?!?! :yum:

Maverick2272
03-12-2009, 04:58 PM
Imagine that! I actually made a post that came BACK to topic. Who'd have thunk it?!?!?! :yum:

Not me....

:shock:


j/k!:yum:

Mama
03-12-2009, 05:06 PM
Not me....

:shock:


j/k!:yum:

It's cuz we're from the south...ain't it? :smile:

Fisher's Mom
03-12-2009, 05:09 PM
It's cuz we're from the south...ain't it? :smile:
Wow, deja vu.

Maverick2272
03-12-2009, 05:12 PM
Oh God....

Mama
03-12-2009, 05:16 PM
:yum::yum::yum::yum::yum::yum:

Keltin
03-12-2009, 05:27 PM
:yum::yum::yum::yum::yum::thumb:

Lefty
03-12-2009, 06:58 PM
use guys are killing me :lol: